Get Adobe Flash player
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Керівник – Зірнзак Олена Степанівна
кандидат сільськогосподарських наук

Тел.: (044) 257-13-60
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

 

 

 

 

Історія відділу:

Перші два десятиліття існування Інституту одним із структурних його підрозділів був відділ науково-технічної інформації, в 1970-80-х роках – лабораторія економіки і впровадження досягнень науки в виробництво, згодом перетворена у відділ координації і організації науково-дослідних робіт. Протягом певного періоду часу цей підрозділ іменувався як відділ науково-методичної роботи та маркетингу. В 2005 році відділ отримав сучасну назву.
В різні часи відділом (лабораторією) керували кандидати наук А.П.Візир, Б.І.Щербак, В.О.Зацерківський, О.В.Манько, Л.Л.Гаврилюк. У відділі працювали кандидати наук М.П.Гончаренко, М.Я.Півненко, Ю.П.Некрутенко, О.П.Борсук, Ф.І.Полонська, Ю.А.Карабаш, Ю.В.Лагодинський, Л.В.Шерман, О.С.Нехай, А.М.Войтенко, В.Л.Теселько, П.П.Мельник, академік НААН М.М.Гаврилюк, наукові співробітники В.П.Анохіна, А.Д.Олександрова, М.В.Сілецький, І.П.Гуменюк, Л.І.Доля, І.М.Шульган та інші. З 2012 р. відділ очолює О.І.Ігнатенко.

Колектив відділу: провідний науковий співробітник к.б.н. М.В.Круть, старший науковий співробітник Ю.O.Потапенко, провідні фахівці: Ж.Ю.Лебедєва, Л.Р.Марченко, головні фахівці: Немеш А.М., О.М.Вронський, Г.Ф.Васильєва, Т.І.Волянська, Н.В.Рожен, І.А.Зоріна, фахівці: Н.І.Гончарук, Стрикаль Г.В.

Колектив відділу

Відділ здійснює свою роботу в єдиному комплексі наукової, маркетингової та інноваційної діяльності Інституту захисту рослин НААН.

Основні напрями наукових досліджень:

  • організація і методичне керівництво пропагандою та впровадженням у виробництво розробок, досягнень і рекомендацій Інституту;
  • підготовка та проведення міжнародних симпозіумів, регіональних та державних конференцій, семінарів із захисту рослин;
  • проведення курсів підвищення кваліфікації для фахівців із захисту рослин;
  • створення банку даних завершених наукових розробок;
  • забезпечення реклами і стимулювання збуту наукової продукції (інновацій), інших товарів;
  • підготовка експозицій для міжнародних та державних виставок;
  • організація збору, систематизації, аналізу й узагальнення всієї наукової комерційно-економічної інформації;
  • формування річних планів виробничої перевірки, апробації та освоєння інновацій;
  • підготовка і укладання договорів на постачання наукової або наукоємної продукції і контроль за їх виконанням;
  • розробка методологічних засад інтелектуальної продукції, набуття завершеними науковими розробками форми специфічного товару; методичних підходів маркетингу інновацій;
  • розробка науково-методичних підходів капіталізації результатів досліджень (виявлення об'єктів інтелектуальної власності, набуття прав власності, визначення первинної їх власності та постановка на бухгалтерський облік Інституту як нематеріальний актив);
  • проведення маркетингових досліджень інфраструктури ринку наукової продукції, вивчення пропозицій і попиту на об’єкти інтелектуальної власності, платоспроможних сегментів ринку наукової продукції та перспективних напрямів наукових досліджень, результати яких носять комерційну спрямованість;
  • розробка технологій трансферу інновацій, методичних підходів прогнозування наповнення ринку інтелектуальною продукцією аграрного спрямування, ліцензування прав на результати наукових досліджень, консультаційно-методичного їх супроводження;
  • здійснення моніторингу результатів наукових досліджень для своєчасного виявлення комерційно значимих об’єктів інтелектуальної власності.